Prague city

Prague
Prague 

پراگ ،

 چیک پراہا ، شہر

، جمہوریہ چیک کا دارالحکومت۔ یہ یورپ کے مرکز میں واقع ہے ، یہ برصغیر کا ایک بہترین شہر ہے اور چیک کا ایک بڑا معاشی اور ثقافتی مرکز ہے۔ اس شہر میں ایک عمدہ تعمیراتی ورثہ ہے جو بوہیمیا میں تاریخ کی غیر یقینی دھاروں اور ایک شہری زندگی کی عکاسی کرتا ہے جو ایک ہزار سال سے زیادہ عرصہ تک ہے۔ پراگ کی جسمانی کشش اور نشان بہت سارے ہیں۔ چارلس برج (زیادہ تر کارلیو) بہترین ہے ، جو دریائے ولٹاوا کو گھیراتا ہے۔ پلوں کے بدلنے اور وستا کو تبدیل کرنے کے ساتھ ، ولٹاوا کا سمیٹتے ہوئے راس

Prague
Prague 


تہ ہراڈانی (پراگ کیسل) کے عظیم قلعے کے ہمیشہ موجود پس منظر سے متصادم ہے ، جو شہر کے بائیں کنارے کے خطے میں بڑی بڑی دیواروں کے پیچھے ہے۔ ایک پہاڑی پر وینیسلاس اسکوائر اور جدید پارکوں اور مکانات کی ترقیوں کے وسیع جھاڑو کے ساتھ تنگ گلیوں اور چھوٹی سی ہوٹلوں اور ریستورانوں کے برعکس ، جبکہ 18 ویں صدی کے عظیم بارکو محلات کی اپنی خوبصورتی اور شان و شوکت ہے۔ آس پاس کی پہاڑیوں سے دیکھا ہوا ، چرچ کے بہت سے ٹاورز نے ایک انوکھا نقطہ نظر بنایا ہے ، اور پراگ کو اس کی تفصیل "سو اسپائرز کا شہر" بتایا ہے۔ اس تعمیراتی ہم آہنگی کو 1945 کے بعد کی منصوبہ بندی سے بڑھایا گیا تھا ، جس نے شہر کے قدیم حصے کو ایک اہم یادگار کے طور پر محفوظ کیا تھا اور تمام جدید عمارت کو احتیاط سے نگرانی کی تھی۔ 1992 میں شہر کے تاریخی مرکز کو یونیسکو کی عالمی ثقافتی ورثہ کی فہرست میں شامل کیا گیا۔

پراگ اپنی ثقافتی زندگی کے لئے مشہور ہے۔ ولف گینگ اماڈیوس موزارٹ وہیں رہتے تھے ، اور اس کا پراگ سمفنی اور ڈان جیوانی شہر میں پہلی بار انجام دیا گیا تھا۔ اس کے علاوہ ، چیک کے عظیم موسیقار بیڈچ سمتانا ، انٹونون ڈووک اور لیو جنیک کی گیتوں کی موسیقی کو ہر سال ایک بہار موسیقی کے میلے میں یاد کیا جاتا ہے۔ یو کالیچہ ("چالیس میں") بیئر پارلر ، جو اب بھی مقامی باشندوں اور سیاحوں میں ایک جیسے مقبول ہے ، نے اچھٹ سولجر سکویک میں ناول نگار جاروسلاو ہائیک کے ذریعہ امر کی ہوئی ، مزاحیہ انداز میں غیر قانونی طور پر غیر قانونی طور پر سرگرم عمل کرنے کا بندوبست فراہم کیا۔ جدید زندگی کے مخمصے اور پیش گوئوں پر مختلف انداز میں آباد فرانز کافکا کی تحریریں بھی اس شہر کی زندگی سے بے راہ روی سے وابستہ ہیں۔ پاپ (2011 کے مطابق) 1،234،037۔

Prague
Prague 


جسمانی اور انسانی جغرافیہ

زمین کی تزئین کی

اپنی اصل چھوٹی ندیوں کے کنارے آباد علاقوں سے ، پراگ اپنی پہاڑیوں ، دریا کی وادیاں اور دریا کے کنارے چھتوں تک پھیل چکا ہے۔ پراگ میٹروپولیٹن کا رقبہ 192 مربع میل (496 مربع کلومیٹر) پر محیط ہے۔

اس شہر کا مرکزی مقام ، اس کی تاریخی عمارتوں ، پلوں اور عجائب گھروں کے ساتھ ، روزگار اور ٹریفک کی بھیڑ کا ایک اہم مرکز ہے۔ بنیادی ارد گرد صنعتی اور رہائشی علاقوں کا ایک مخلوط زون ہے ، جس میں شہر کی نصف آبادی اور اس کی تقریبا نصف ملازمتیں شامل ہیں۔ اس علاقے کے چاروں طرف شہر کا بیرونی ترقی کا زون ہے ، اور اس سے آگے ترقی کا ایک اور زون ہے جس میں نئے صنعتی علاقے ، پارکس اور تفریحی مقامات اور کھیلوں کی سہولیات شامل ہیں۔ آخر کار ، زرعی اراضی اور کھلے دیہی علاقوں کا ایک بیلٹ ہے ، جہاں کھیتوں اور بازاروں کے باغبانی کے منصوبے پراگ کی خوراک کی طلب کو پورا کرتے ہیں۔

اس شہر کا سب سے کم نقطہ سطح سمندر سے 623 فٹ (190 میٹر) بلندی پر ہے ، اور اونچائی نقطہ 1،247 فٹ (380 میٹر) وائٹ ماؤنٹین (Bálá hora) پر ہے۔ پراگ کی آب و ہوا عام طور پر وسطی براعظم کی ہوتی ہے ، یہاں کا درجہ حرارت جولائی میں اوسطا 67 67 ° F (19.3 ° C) اور جنوری میں 31 ° F (−0.6 ° C) ہوتا ہے۔

Prague 

لوگ

پراگ کی یکساں آبادی ہے۔ یہاں ایک چھوٹی سی سلوواک کمیونٹی ہے ، لیکن بہت سے باشندے چیک ہیں۔ اس شہر میں متعدد آبادیاتی عجیب و غریب خصوصیات ہیں جن کی بنیادی وجہ دوسری جنگ عظیم کے اثرات ہیں۔ مردوں سے زیادہ خواتین ہیں ، اور خواتین کی آبادی کا ایک بہت بڑا تناسب زرخیزی کی عمر سے ماضی کا ہے۔ آبادی میں اضافے کی قدرتی شرح بہت کم ہے۔ چھوٹے خاندانوں کی طرف رجحان رہائش میں دونوں مشکلات اور افرادی قوت میں والدین کی بڑھتی ہوئی شرکت دونوں کی عکاسی ہے۔ شہر میں ہجرت کا سلسلہ بدستور جاری ہے۔

معیشت

صنعت اور روزگار

اگرچہ پراگ اپنی ثقافتی زندگی اور یادگاروں کے لئے مشہور ہے ، لیکن اس نے 19 ویں صدی میں ٹیکسٹائل اور مشینری تیار کرنے والی صنعتوں کی ابتدائی اور گہری ترقی کے بعد اب کی جمہوریہ چیک کی معاشی زندگی میں بھی اہم کردار ادا کیا ہے۔ صنعت سب سے بڑا آجر ہے ، اس کے بعد تجارت ، تعمیرات ، تعلیم ، ثقافت ، انتظامیہ ، اور نقل و حمل اور مواصلات ہیں۔ آدھے مزدور قوت خواتین ہے۔ مینوفیکچرنگ میں خواتین کا تناسب تقریبا one نصف ہے ، لیکن تعلیم اور ثقافت ، تجارت اور صحت کے شعبے میں یہ کافی زیادہ ہے۔


Prague 

مینوفیکچرنگ میں ، مشینری کی پیداوار مزدوروں کی اکثریت پر قبضہ کرتی ہے ، اس کے بعد ، تقریبا equal مساوی تعداد میں ، خوراک ، الیکٹرانکس اور کیمیکل کی تیاری کے ذریعہ۔ شہر کی تیار کردہ مصنوعات کا ایک بڑا حصہ صارفین کی مصنوعات ہے۔

 شہر کی افزائش کے لئے وکندریقرن سازی کے منصوبے کے ایک حصے کے طور پر ، 1950 کی دہائی کے بعد سے صنعتی اضلاع اور گودام پراگ کے مضافات میں واقع یا پھر منتقل کردیئے گئے ہیں۔ اس کا مقصد نئے رہائشی علاقوں کے آس پاس میں روزگار کے بڑھتے مواقع فراہم کرنا ہے ، اور اس طرح شہر کے مرکزی مرکز پر دباؤ کو کم کرنا ہے۔

Prague 

نقل و حمل

شہر کی زیادہ تر نقل و حمل بس ، ٹرام ، اور سب وے (میٹرو) سسٹم کے ذریعہ سنبھال لی جاتی ہے ، جو ارزاں اور سبسڈی والے ہیں۔ مناسب ٹرانسپورٹ سسٹم کے ذریعہ بڑھتی آبادی کے تقاضوں کو پورا کرنے کی کوششوں کے باوجود ، مسافر کاروں اور تجارتی گاڑیوں کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے ، جس کے نتیجے میں ایک بڑے شہری موٹر وے سسٹم کے منصوبے جو پراگ کو قومی روڈ نیٹ ورک کے ساتھ مربوط کرنے والی 10 شعاعی شریانوں کو بھی شامل کرے گا۔ .

 پراگ ، ملک کے ایک اہم ریلوے جنکشن میں سے ایک ہے ، جس میں تین مرکزی اسٹیشن اور تین مال بردار ٹرانسپورٹ سرکٹس ہیں۔ قریب قریب ہی روزنیا کے بین الاقوامی ہوائی اڈے کو 1960 کی دہائی میں یوروپ کے مرکز میں مرکز کے طور پر کام کرنے کے لئے توسیع اور جدید بنایا گیا تھا۔ ایک نئی بندرگاہ ولٹاوا اور برونکا ندیوں کے سنگم پر تعمیر کی گئی ہے۔ موسم گرما کے دوران والٹاوا پر چلنے والی مسافر کشتیاں سیاحوں کے لئے ایک دلچسپ مرکز ہیں۔